Niet voor tv: Denkvoer een boeiend maatschappelijk format.

Mensen met elkaar in contact en in gesprek brengen is een belangrijk onderdeel van mijn mens zijn.
Het uitwisselen van gedachten in een onderzoekende dialoog is altijd mooi. Het was ooit de reden om Denkstof op te richten, het Tankstation voor Inspiratie. Diezelfde gedachte is trouwens terug te vinden in de Creative Circle methode. Denkvoer was een belangrijke activiteit van Denkstof. Een helder format dat werkte als een tierelier. Nodig een spreker uit met een relevant maatschappelijke visie en laat hem of haar het verhaal doen.
Het publiek krijgt bij binnenkomst een gekleurd bandje om. Dit bandje bepaalt aan welke tafel je gaat eten na de lezing. Op die manier kom met onbekenden in gesprek om een vraag voor de spreker te formuleren. Vervolgens terug naar de spreker waar elke tafel de vraag voorlegt. Zie in de compilatie hoe publiek en sprekers dit ervaren. En mocht je in je organisatie een Denkvoer willen organiseren neem dan contact op.